13.06.2018
Křižovatka ulic 17. listopadu x Vřesinská v Ostravě-Porubě (u tramvajové smyčky) nebude od pondělí 18. června minimálně do konce měsíce řízená pomocí semaforů. Světelná signalizace v této frekventované křižovatce totiž projde kompletní rekonstrukcí. Po dobu prací budou provoz v křižovatce řídit dopravní policisté.
Autor: Jiří Maléř
01.06.2018
Zvýšit bezpečnost chodců a klást důraz na to, aby používali přechody pro chodce a celkově zklidnit dopravu. To jsou hlavní důvody, proč na ulici Novinářské nahrazují pracovníci Ostravských komunikací city bloky pevnými ostrůvky.
Autor: Jiří Maléř21.05.2018
Bezmála čtyři měsíce, kvůli technologickým postupům, budou pracovníci Ostravských komunikací pracovat na první fázi odstranění asfaltových vysprávek z dlážděné části ulice 28. října v úseku těsně před mostem Miloše Sýkory. Tyto asfaltové vysprávky byly provedeny v loňském roce před začátkem zimního období jako provizorní oprava, která zajistila, že nedojde k uvolnění jednotlivých dlažebních kostek. Konečná úprava tohoto úseku, pak bude pokračovat v příštím roce.
Autor: Jiří Maléř15.05.2018
Počínaje květnem bude v Ostravě probíhat nadlimitní čištění silnic, komunikace 1 -3 tříd budou čištěny až šestkrát měsíčně.
Autor: Jiří Maléř20.04.2018
Všechny samosběrné i kropicí vozy Ostravských komunikací jsou nepřetržitě v provozu a zbavují ostravské silnice stovek tun prachu a smetků.
Autor: Jiří Maléř
25.03.2024
/ 25.03.2024 /
OSTRAVA, 25. 3. 2024 – Řidiči v Ostravě ode dneška neprojedou kruhovým objezdem na Slovenské ulici ve směru na Mariánské Hory. Složitější je i cesta z Mariánských Hor na Hlučínskou ulici. Ostravské komunikace a. s. totiž začaly opravovat obruby na okružní křižovatce Slovenská, přes kterou se sjíždí do města z dálnice D1.
12.03.2024
/ 12.03.2024 /
OSTRAVA, 12. 3. 2024 – Ostravské komunikace a. s., které se starají o údržbu silnic II. a III. tříd a vybraných místních komunikací na území města Ostravy, v těchto dnech znásobily rychlost oprav výtluků po zimě. Využily teplého počasí a rozjezdu dodavatele teplých asfaltových směsí. „Celý proces se tím zrychluje, protože lze využít stroje, zatímco při používání směsi z termoboxu, se kterou vyjíždíme ihned po zvýšení teplot nad nulu, je vysoký podíl ruční práce. Letos jsme s opravami za využití termoboxu začali už v prvních únorových dnech,“ upřesnil výrobní náměstek Ostravských komunikací Petr Uhlíř