ZÁKLADNÍ POSLÁNÍ SPOLEČNOSTI
Náš příběh začíná již v roce 1964, kdy byla založena příspěvková organizace Ostravské komunikace a začala rozvíjet svou činnost na úseku údržby a oprav mostů a komunikací.
V roce 1998 jsme zahájili novou etapu poskytování profesionálních služeb s orientaci na zákazníka jako Ostravské komunikace, akciová společnost s jediným akcionářem, kterým je Statutární město Ostrava. Pro akcionáře a tedy i pro všechny občany Ostravy plní řadu úkolů vyplývajících ze zřizovací listiny – od správy veřejného osvětlení, přes rekonstrukce a havarijní opravy vozovek až po zimní údržbu komunikací či starost o hlavní dopravní a přestupní uzel Svinovské mosty.
Jejím posláním a cílem je dosahovat takových hospodářských výsledků, aby nejen opakovaně potvrzovala oprávněnost své samostatné existence, ale vytvářela také zdroje pro technický rozvoj. Společnost funguje s důrazem na plnění stále náročnějších požadavků všech potenciálních odběratelů. S důrazem na konkurenceschopnost všech činností a služeb a zároveň na budování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky, kterým se vždy snažíme nabídnout optimální řešení jejich potřeb při poskytování vysoké úrovně služeb.
Jako odpovědný zaměstnavatel si uvědomujeme, že kvalifikovaní a motivovaní zaměstnanci jsou základem našeho úspěchu.
Jsme ekologicky odpovědná společnost, pro kterou je trvale udržitelný rozvoj důležitou součástí podnikání a plnění ukazatelů vedoucích k dodržování podnikatelské etiky.
V rámci společenské odpovědnosti podporujeme neziskové kulturní a sportovní aktivity v regionu.
Jsme progresivní společností, která svůj růst buduje na osobní odpovědnosti managementu i všech zaměstnanců za jakost, a to v celém portfoliu činností.
Strategii společnosti zaměřujeme zejména na:
• trvalou orientaci na zákazníky
• prohlubování technické zdatnosti a profesionality našich zaměstnanců
• na kvalitu poskytovaných služeb
• inovativní přístup ve stavebně-výrobních i správních činnostech
INTEGROVANÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ
Politika integrovaného systému řízení
ZÁKAZNÍK
Zákazníkům poskytujeme služby v dohodnuté kvalitě, množství a termínech, při zachování šetrného přístupu k životnímu prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Péči o zákazníky považujeme za základ naší prosperity. Pro statutární město Ostrava a jeho městské obvody nabízíme služby s maximální úsporou časů realizace oprav v rámci vertikální spolupráce za použití in-house výjimky.
TRVALÝ ROZVOJ
Efektivním řízením a trvalým zlepšováním procesů vytváříme zdroje pro dosažení stanovených cílů, rozvoje zaměstnanců, technologií a infrastruktury, zajištění ochrany ŽP, BOZP a přiměřeného zisku.
Při zavádění nových technologií využíváme nejlepších znalostí k dosaženi účinného využití surovin a energií.
ODPOVĚDNOST
Vzděláváním a výcvikem zaměstnanců zvyšujeme jejich znalosti, dovednosti a vědomé přispívání k plnění cílů.
Zajišťujeme plný soulad s legislativou ČR a EU zejména pak v oblasti kvality, životního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Držíme certifikáty ISO 9001, 14001 a 45001, díky čemuž máme procesy standardizované a zákazník se může na naše služby vždy spolehnout.
17.10.2024
/ 17.10.2024 /
OSTRAVA, 17. 10. 2024 – Od sobotního rána (19. října) do zhruba 22 hodin téhož dne neprojedou řidiči centrem Ostravy po Českobratrské ulici okolo Husova sadu. Opravy, které budou provádět Ostravské komunikace a. s., cestu uzavřou v úseku od Nádražní až po Sokolskou ulici.
26.09.2024
/ 26.09.2024 /
OSTRAVA 26. 9. 2024 – Ostravské komunikace, které se starají o městské silnice v Ostravě, musí po povodních opravit mosty a lávky a vyměnit řadu systémů, které denně provází běžný život Ostravanů – od veřejného osvětlení po semafory. Firmu čeká i dočištění ulic.