17. prosince 1997 základní kapitál při založení společnosti činil 1.000.000 Kč (10 akcií o jmenovité hodnotě 100.000 Kč za 1kus).
21. prosince 1999 se valná hromada rozhodla navýšit základní kapitál o 30.000.000 Kč, tedy na 31.000.000 Kč, a to z vlastních zdrojů společnosti. Zvýšení bylo provedeno vydáním nových akcií v počtu 300 ks o jmenovité hodnotě 100.000 Kč za 1 ks.
4. prosince 2001 valná hromada rozhodla o zvýšení základního kapitálu nepeněžitým vkladem v hodnotě 92.377.646 Kč (skládajícího se z 91.128.000 Kč nemovitého majetku a 1.249.646 Kč movitého majetku). Současný stav základního kapitálu činí 123.377.646 Kč.
Na základě usnesení č. 0498/ZM1014/9 z 9. zasedání zastupitelstva, konaného dne 29. 6. 2011, zastupitelstvo města
souhlasilo s návrhem na změnu majetkové účasti statutárního města Ostravy v Ostravských komunikacích, a.s. formou
snížení základního kapitálu o 18 000 000,- Kč. Rada města Ostravy na svém zasedání dne 26. 7. 2011 r ozhodla v
působnosti valné hromady o snížení základního kapitálu obchodní společnosti Ostravské komunikace, a.s., se sídlem
Ostrava – Mariánské Hory, Novoveská 1266/25, IČ 25396544 následovně:
Ostravské komunikace, a.s.
Novoveská 1266/25
Ostrava, Mariánské Hory, 709 00
IČ: 25396544
DIČ: CZ25396544
Silniční dispečink
a poruchy VO: 596 622 922
Dispečink parkování: 595 621 700
Recepce: 595 621 444
25.04.2025
/ 25.04.2025 /
OSTRAVA, 25. 4. 2025 - V plném proudu je čistění ulic a silnic v Ostravě. Všude tam, kde se o čištění starají Ostravské komunikace, probíhá nejen úklid po zimě, ale i další očista. „Do této chvíle jsme posbírali přes 700 tun takzvaných smetků, tedy všeho, co po zimním posypu a dopravě zůstává na cestách,“ uvedl ředitel Ostravských komunikací Michal Hrubý s tím, že úklid zdaleka nekončí a zahrnuje i tzv. nadlimitní čištění směřující proti prašnosti v krajském městě.
03.02.2025
/ 03.02.2025 /
Výstavba obou parkovacích domů probíhala s citlivou návazností na předcházející rekonstrukci Domu kultury Poklad. Ten je totiž nemovitou kulturní památkou a zároveň jedinečnou ukázkou architektury 50. let 20. století, včetně dochovaných původních prvků. Od počátku tak bylo zřejmé, že parkovací objekty musí tuto skutečnost odrážet a jejich vzhled nesmí působit rušivým dojmem.