Volejte dispečink

Údržba dopravního značení

Změny základního kapitálu

17. prosince 1997 základní kapitál při založení společnosti činil 1.000.000 Kč (10 akcií o jmenovité hodnotě 100.000 Kč za 1kus).

21. prosince 1999 se valná hromada rozhodla navýšit základní kapitál o 30.000.000 Kč, tedy na 31.000.000 Kč, a to z vlastních zdrojů společnosti. Zvýšení bylo provedeno vydáním nových akcií v počtu 300 ks o jmenovité hodnotě 100.000 Kč za 1 ks.

4. prosince 2001 valná hromada rozhodla o zvýšení základního kapitálu nepeněžitým vkladem v hodnotě 92.377.646 Kč (skládajícího se z 91.128.000 Kč nemovitého majetku a 1.249.646 Kč movitého majetku). Současný stav základního kapitálu činí 123.377.646 Kč.

Na základě usnesení č. 0498/ZM1014/9 z 9. zasedání zastupitelstva, konaného dne 29. 6. 2011, zastupitelstvo města
souhlasilo s návrhem na změnu majetkové účasti statutárního města Ostravy v Ostravských komunikacích, a.s. formou
snížení základního kapitálu o 18 000 000,- Kč. Rada města Ostravy na svém zasedání dne 26. 7. 2011 r ozhodla v
působnosti valné hromady o snížení základního kapitálu obchodní společnosti Ostravské komunikace, a.s., se sídlem
Ostrava – Mariánské Hory, Novoveská 1266/25, IČ 25396544 následovně:

  • Původní výše základního kapitálu: 123 377 646,- Kč
  • Nová výše základního kapitálu: 105 377 646,- Kč
Rychlý kontakt

Ostravské komunikace, a.s.
Novoveská 1266/25
Ostrava, Mariánské Hory, 709 00

IČ:        25396544
DIČ: CZ25396544

 

Dispečink:       596 622 922
Poruchy VO:   596 622 922

info o číslech:  595 621 444

 

Dopravní zpravodajství
Novinky

02.08.2019

PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOST

/ 02.08.2019 /

SPRÁVCE MOSTŮ - HPP, doba určitá s možností prodloužení, správa mostů a lávek pro pěší na místních komunikacích na území statutárního města Ostravy...

Autor: Ivan Pekař

29.04.2019

Přechod křižovatky ulic Plzeňská x Chalabaly bude bezpečnější

/ 29.04.2019 /

Tento týden byly zahájeny práce na úpravě křižovatky ulic Plzeňská x Chalabaly, kde po skončení prací, které provádějí Ostravské komunikace, dojde k vybudování bezpečného přechodu pro chodce s ostrůvkem a zúžení jízdních pruhů v obou směrech ze dvou na jeden. Práce jsou podle zadání naplánovány na 2. etapy a maximálně 56 dnů.

Autor: Jiří Maléř

» více novinek

 

mapa webu