19.09.2016
Na začátku září zahájili pracovníci Ostravských komunikací, plánovanou, kompletní rekonstrukci světelné signalizace v křižovatce ulic Opavská x Martinovská. Práce jsou naplánovány až do konce října. Od pondělí 19. září dochází na čtyři týdny k vypnutí semaforů. Frekventovanou křižovatku budou řídit policisté, žádáme řidiče o zvýšenou opatrnost, a aby dbali pokynů policie.
Původně, podle plánu měly být semafory vypínány až na konci září. Podařilo se však práce urychlit a semafory tak nebudou fungovat již od pondělí 19. září. V plánu je kompletní rekonstrukce křižovatky, dojde k výměně kabeláže, stožárů, svítidel i řadiče, včetně terénních úprav. Vše má být hotovo do konce měsíce října, ale pokud bude počasí přát, udělají Ostravské komunikace vše pro to, aby byl termín prací zkrácen. Celkové náklady na rekonstrukci této frekventované křižovatky jsou vyčísleny na šest milionů sto padesát tisíc korun.
V každém roce jsou realizovány nejméně dvě velké rekonstrukce světelných křižovatek, podle toho jak jim dochází životnost. Letos již úspěšně proběhla rekonstrukce křižovatky ulic Opavská x 17. Listopadu.
Autor: Jiří MaléřOstravské komunikace, a.s.
Novoveská 1266/25
Ostrava, Mariánské Hory, 709 00
IČ: 25396544
DIČ: CZ25396544
Silniční dispečink
a poruchy VO: 596 622 922
Dispečink parkování: 595 621 700
Recepce: 595 621 444
25.04.2025
/ 25.04.2025 /
OSTRAVA, 25. 4. 2025 - V plném proudu je čistění ulic a silnic v Ostravě. Všude tam, kde se o čištění starají Ostravské komunikace, probíhá nejen úklid po zimě, ale i další očista. „Do této chvíle jsme posbírali přes 700 tun takzvaných smetků, tedy všeho, co po zimním posypu a dopravě zůstává na cestách,“ uvedl ředitel Ostravských komunikací Michal Hrubý s tím, že úklid zdaleka nekončí a zahrnuje i tzv. nadlimitní čištění směřující proti prašnosti v krajském městě.
03.02.2025
/ 03.02.2025 /
Výstavba obou parkovacích domů probíhala s citlivou návazností na předcházející rekonstrukci Domu kultury Poklad. Ten je totiž nemovitou kulturní památkou a zároveň jedinečnou ukázkou architektury 50. let 20. století, včetně dochovaných původních prvků. Od počátku tak bylo zřejmé, že parkovací objekty musí tuto skutečnost odrážet a jejich vzhled nesmí působit rušivým dojmem.