07.11.2016
Za pouhých 81 dní se podařilo stavbařům kompletně zrekonstruovat most na ulici Dr. Martínka, přes ulici Místeckou, na kterou navíc omezení dopadalo minimálně. Po většinu času, kdy práce probíhaly, se pod mostem jezdilo ve dvou zúžených pruzích v každém směru. Most začal řidičům opět sloužit v pátek odpoledne 4. listopadu, od pondělí 7. listopadu pak již zmizely i všechny zúžení z Místecké.
Most na ulici Dr. Martínka byl v havarijním stavu a rekonstrukce byla nezbytná. Oprava znamenala snesení stávající nosné konstrukce, úpravu úložných prahů opěr a pilířů, osazení nových ložisek, provedení nové nosné konstrukce, provedení nové izolace, chodníků, říms, dilatačních závěrů, vozovky a zábradlí, sanace opěr a pilířů, oprava opevnění svahů pod mostem. Vše pracovníci stihli za rekordních 81 dní, také díky tomu, že když to technologické postupy dovolily, pracovalo se o víkendech i v noci.
Do 16.11 ještě budou probíhat sanace pilířů a opěr mimo prostor Místecké a opevnění svahů pod mostem. Oprava bude stát cca. 19,5 mil. Kč bez DPH
25.03.2024
/ 25.03.2024 /
OSTRAVA, 25. 3. 2024 – Řidiči v Ostravě ode dneška neprojedou kruhovým objezdem na Slovenské ulici ve směru na Mariánské Hory. Složitější je i cesta z Mariánských Hor na Hlučínskou ulici. Ostravské komunikace a. s. totiž začaly opravovat obruby na okružní křižovatce Slovenská, přes kterou se sjíždí do města z dálnice D1.
12.03.2024
/ 12.03.2024 /
OSTRAVA, 12. 3. 2024 – Ostravské komunikace a. s., které se starají o údržbu silnic II. a III. tříd a vybraných místních komunikací na území města Ostravy, v těchto dnech znásobily rychlost oprav výtluků po zimě. Využily teplého počasí a rozjezdu dodavatele teplých asfaltových směsí. „Celý proces se tím zrychluje, protože lze využít stroje, zatímco při používání směsi z termoboxu, se kterou vyjíždíme ihned po zvýšení teplot nad nulu, je vysoký podíl ruční práce. Letos jsme s opravami za využití termoboxu začali už v prvních únorových dnech,“ upřesnil výrobní náměstek Ostravských komunikací Petr Uhlíř