01.12.2016
První letošní sníh, přesto, že napadlo až pět centimetrů, žádné výrazné komplikace v dopravě na území Ostravy nepřinesl.
Technika Ostravských komunikací vyrazila poprvé do terénu již včera, ve středu 30. listopadu v osm hodin večer a vozy byly na svých rajónech, s ohledem na husté snežení, až do jedné hodiny do rána ve čtvrtek 1. prosince. Po dvouhodinové pauze sypače opět vyrazily pluhovat ostravské silnice ve tři hodiny ráno. Celkem bylo použito 140 tun soli. Silnice na území města se podařilo udržet bez komplikací sjízdné, místy s malou vrstvou rozbředlého sněhu.
Sněžení by mělo ještě pokračovat v průběhu čtvrtečního dopoledne, ale vzhledem ke stoupajícím teplotám nad bod mrazu, bude sníh postupně přecházet v déšť.
Autor: Jiří Maléř26.09.2024
/ 26.09.2024 /
OSTRAVA 26. 9. 2024 – Ostravské komunikace, které se starají o městské silnice v Ostravě, musí po povodních opravit mosty a lávky a vyměnit řadu systémů, které denně provází běžný život Ostravanů – od veřejného osvětlení po semafory. Firmu čeká i dočištění ulic.
28.08.2024
/ 28.08.2024 /
Jak jsme již v tomto roce opakovaně informovali, byl v Ostravě během letních prázdnin v pěti objektech nainstalován dokonalejší jednotný parkovací systém. V souladu s vývojem technologií je nový parkovací systém bezlístkový (s výjimkou parkovacího domu u městské nemocnice) a bezhotovostní. Výhradně elektronický provoz je nejen technicky dokonalejší, ale i ekologičtější i levnější (není zapotřebí tisku lístků a nákladů na něj, ročně tak lze ušetřit tuny papíru). Testovací provoz nového systému bude čtyřtýdenní, aby byly odladěny případné nedokonalosti. Změna v provozu nastane v prvním zářijovém týdnu. Řidiči pozor, předchozí praxe tedy již nezůstane zachována, doba tlačítek byla překonána. Při vjezdu do daného objektu již nebude možné použít tlačítka, nýbrž je zapotřebí vhodného média (bankovní karty, QR kódu, čipu či karty RFID).