19.04.2017
Předpovědi meteorologů se naplnily a krátce před druhou hodinou ranní ve středu 19. dubna tak musely kvůli hustému sněžení vyrazit do terénu sypače Ostravských komunikací. Silnice jsou aktuálně sjízdné, leží na nich vrstva rozsoleného, rozbředlého sněhu.
Dvanáct sypačů, které pracovníci Ostravských komunikací znovu přichystali, vyrazily k údržbě ostravských silnic patnáct minut před druhou hodinou ranní. Technika je v terénu nepřetržitě. V průběhu noci žádné komplikace hlášeny nebyly. A spotřebováno bylo více než 70 tun soli.
Po šesté ráno, došlo k doplnění soli, vystřídání řidičů a všechny vozy se opět vrátily k údržbě silnic. Cesty jsou sjízdné, přesto musí dbát řidiči zvýšené opatrnosti, neboť na silnicích leží vrstva rozsoleného sněhu. Technika bude v terénu nepřetržitě, dokud nebudou silnice holé.
Autor: Jiří Maléř26.09.2024
/ 26.09.2024 /
OSTRAVA 26. 9. 2024 – Ostravské komunikace, které se starají o městské silnice v Ostravě, musí po povodních opravit mosty a lávky a vyměnit řadu systémů, které denně provází běžný život Ostravanů – od veřejného osvětlení po semafory. Firmu čeká i dočištění ulic.
28.08.2024
/ 28.08.2024 /
Jak jsme již v tomto roce opakovaně informovali, byl v Ostravě během letních prázdnin v pěti objektech nainstalován dokonalejší jednotný parkovací systém. V souladu s vývojem technologií je nový parkovací systém bezlístkový (s výjimkou parkovacího domu u městské nemocnice) a bezhotovostní. Výhradně elektronický provoz je nejen technicky dokonalejší, ale i ekologičtější i levnější (není zapotřebí tisku lístků a nákladů na něj, ročně tak lze ušetřit tuny papíru). Testovací provoz nového systému bude čtyřtýdenní, aby byly odladěny případné nedokonalosti. Změna v provozu nastane v prvním zářijovém týdnu. Řidiči pozor, předchozí praxe tedy již nezůstane zachována, doba tlačítek byla překonána. Při vjezdu do daného objektu již nebude možné použít tlačítka, nýbrž je zapotřebí vhodného média (bankovní karty, QR kódu, čipu či karty RFID).