Prověření prostorových možností umístění BUS smyčky na ul. Antošovické (odkaz 1, 2)
Posouzení možnosti nového komunikačního napojení ul. Starobělské na JV rampu ul. Plzeňské na Výškovickou (odkaz 3)
Aktualizace stávající dokumentace- Tramvajové zastávky Kotva (odkaz 4)
Regulace stání vozidel v oblasti kolem ZOO (odkaz 5)
Sčítání intenzit cyklistické a pěší dopravy v ul. Na Lukách
Zvýšení bezpečnosti dětí u ZŠ logopedické v ul. Paskovská
Opatření ke zvýšení bezpečnosti chodců ul. Volgogradská (odkaz 6,7,8)
Cyklostojany
Posouzení přednosti v jízdě v kř. ul. Rostislavova x Syllabova
MS v hokeji
Aktualizace smyčka klášterského (odkaz 9,10)
Roční projekt OŘD 2014
II. etapy Inteligentních dopravních systémů
Sborník informací o dopravě rok 2013
Dopravní průzkumy
Vyhodnocení dopravní nehodovosti
SSZč.1021 Českobratrská x Sokolská tř.-DSP
Návrh orientačního DZ (odkaz 11)
SSZ Horní x Provaznická DÚR
SSZ Výškovická x Pavlovova DSP
DDZ Havířov
DDZ Bémova
DDZ Navrátilova
DDZ Poklidná
DDZ Cihelní
DDZ Frýdek
DDZ K Myslivně
Dětské dopravní hřiště MŠ F. Formana (odkaz 12)
Dětské dopravní hřiště Předškolní (odkaz 13)
Rekonstrukce BUS smyčky na ul. Proskovické
Studie řešení kř. Závodní x Moravská
Návrh parkování E. Trioletové DÚR, DSP (odkaz 14)
Vyhodnocení směrového průzkumu
DDZ Horní
DDZ 28. Října
DDZ Pikartská
DDZ Dubinka
DDZ Hlučínská
Osazení zrcadla ul. Myslbekova
Waldorfská škola
Rekonstrukce chodníku Na Liščině (odkaz 15,16)
DDZ ul. 1.května
DDZ Kravaře
DDZ ul. Martinovská
26.09.2024
/ 26.09.2024 /
OSTRAVA 26. 9. 2024 – Ostravské komunikace, které se starají o městské silnice v Ostravě, musí po povodních opravit mosty a lávky a vyměnit řadu systémů, které denně provází běžný život Ostravanů – od veřejného osvětlení po semafory. Firmu čeká i dočištění ulic.
28.08.2024
/ 28.08.2024 /
Jak jsme již v tomto roce opakovaně informovali, byl v Ostravě během letních prázdnin v pěti objektech nainstalován dokonalejší jednotný parkovací systém. V souladu s vývojem technologií je nový parkovací systém bezlístkový (s výjimkou parkovacího domu u městské nemocnice) a bezhotovostní. Výhradně elektronický provoz je nejen technicky dokonalejší, ale i ekologičtější i levnější (není zapotřebí tisku lístků a nákladů na něj, ročně tak lze ušetřit tuny papíru). Testovací provoz nového systému bude čtyřtýdenní, aby byly odladěny případné nedokonalosti. Změna v provozu nastane v prvním zářijovém týdnu. Řidiči pozor, předchozí praxe tedy již nezůstane zachována, doba tlačítek byla překonána. Při vjezdu do daného objektu již nebude možné použít tlačítka, nýbrž je zapotřebí vhodného média (bankovní karty, QR kódu, čipu či karty RFID).